Finanční manažer(ka) projektu OP JAK – Špičkový výzkum – UKONČENO

Vypisujeme výběrové řízení na pozici finančního manažera/finanční manažerky projektu OP JAK – Špičkový výzkum. Projekt Feroické multifunkcionality (FerrMion) je projektem konsorcia sestávajícího se ze tří ústavů AV ČR a dvou vysokých škol, s cílem provádět základní a aplikačně orientovaný výzkum v oblasti pokročilých materiálů a na nich založených technologií. Součástí projektu je vybudování nových, v rámci střední a východní Evropy unikátních laboratoří pro experimentální výzkum pevných látek.

 

Základní informace

Pracoviště: Ústav termomechaniky AV ČR, v.v.i., Praha 8
Doba trvání pracovního poměru: 1 rok, s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)
Nástup: dle dohody, preferovaný co nejdříve
Pracovní úvazek: částečný, minimálně však 0,5

 

Pracovní náplň

  • Sledování a kontrola čerpání rozpočtu a plnění finančního plánu projektu
  • Dohled nad realizací výdajů v souladu s metodickou dokumentací OP JAK, tj. dodržování podmínek způsobilosti výdajů projektu
  • Shromažďování a administrace podkladů k doložení způsobilosti výdajů
  • Příprava a administrace žádosti o platbu
  • Spolupráce na administraci změnových řízení projektu s dopadem do finančního plánu a do rozpočtu či jeho čerpání
  • Příprava finanční část zprávy o realizaci projektu
  • Komunikace s poskytovatelem dotace (MŠMT) ve věcech týkajících se finančního plánu a rozpočtu projektu
  • Příprava podkladů k finanční kontrole či auditu projektu a součinnost během kontroly
  • Úzká spolupráce s hlavním manažerem projektu, s projektovými manažery jednotlivých členů konsorcia a s jejich ekonomickými a administrativními úseky, poskytnutí potřebné součinnosti při přípravě grantových a patentových přihlášek vyplývajících z řešení projektu
  • Mentoring administrativního pracovníka ústavu

 

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání (min. Bc) ekonomického směru, případně SŠ vzdělání s maturitou a doložitelnou praxí v oboru finanční správy projektů odpovídajícího rozsahu
  • znalost práce s účetnictvím a rozpočtem projektů
  • Pokročilá znalost práce na PC, výhodou je znalost informačních systémů poskytovatelů dotací (např. ISKP21+)
  • Znalost akademického prostředí, zkušenost s administrativou v oblasti vědy a výzkumu, orientace v oblasti financování vědy výhodou
  • Komunikativnost, schopnost týmové práce
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B2

 

Nabízíme

 

Jak se přihlásit do výběrového řízení

Strukturovaný životopis zasílejte do 27. prosince 2023 na adresu zimap@nullit.cas.cz (Patrik Zima).