Asistent / asistentka ředitele ústavu – UKONČENO

Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Asistent / asistentka ředitele.

Referenční číslo:           0071_24_sekretariát ředitele

Popis a místo výkonu práce:      Ústav termomechaniky AV ČR, Dolejškova 1402/5, Praha 8; sekretariát ředitele.

Pozice předpokládá pevnou pracovní dobu a přítomnost na pracovišti v úředních hodinách sekretariátu ředitele.

Vzhledem k povaze práce se nepředpokládá práce na dálku.

Výše pracovního úvazku:           1,0 (min. 0,8)

Druh pracovní smlouvy:             na dobu určitou 12 měsíců s možností následné změny na dobu neurčitou

Náplň práce:

  • plnění úkolů zadaných ředitelem, vyřizování komunikace;
  • zajištění komunikace sekretariátu ředitele se zaměstnanci;
  • vyřizování požadavků zaměstnanců na sekretariátu ředitele;
  • vyřizování telefonních hovorů na telefonní lince sekretariátu ředitele;
  • obsluha spisové služby, datové schránky apod.;
  • zveřejňování smluv v registru smluv;
  • příprava zasedací místnosti před zasedáními včetně drobného občerstvení pro účastníky;
  • příležitostní vyřizování administrativní agendy mimo pracoviště;
  • další obvyklá agenda asistentské práce.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou;
  • znalost anglického jazyka slovem a písmem alespoň na úrovni B1, (uchazeč(ka) doloží certifikovaný výsledek ne starší 24 měsíců nebo vyplní test během pohovoru); uchazeč(ka) musí být schopen/schopna vyřizovat poštu a telefonické hovory v anglickém jazyce;
  • dobrou znalost českého jazyka – uchazeč(ka) musí být schopen/schopna samostatně tvořit srozumitelně a gramaticky správně formulované texty;
  • samostatnost – uchazeč(ka) bude pracovat s elektronickou poštou a kancelářskými programy pro tvorbu dokumentů, tabulek a prezentací;
  • komunikativnost – uchazeč(ka) je v každodenním styku s ředitelem a zaměstnanci, s nimiž komunikuje osobně, telefonicky i e-mailem;
  • spolehlivost a dochvilnost – uchazeč(ka) má pevnou pracovní dobu;
  • pečlivost – uchazeč(ka) vyřizuje agendu vyžadující věcnou správnost a přesnost;
  • schopnost pracovat v kolektivu – uchazeč(ka) sdílí kancelář s kolegyní a přichází do každodenního styku se zaměstnanci a ředitelem.

Nabízíme:

  • stabilní zázemí spolehlivého zaměstnavatele;
  • množství zaměstnaneckých výhod (více na https://www.it.cas.cz/zamestnanecke-vyhody/);
  • spravedlivé a rovné zacházení (zaměstnavatel je od r. 2021 držitelem ocenění Evropské komise HR Excellence in Research Award).

Nástup:         1. 7. 2024

Datum uzávěrky přihlášek:             13. 6. 2024

V případě zájmu nám, prosím, zašlete Váš strukturovaný životopis, ze kterého vyplývá splnění požadavku na vzdělání, jazykové dovednosti a znalost práce s PC na e-mailovou adresu: kajprova@nullit.cas.cz (Mgr. Marie Kajprová, tel.: 266 053 154).

Po ukončení výběrového řízení budou uchazeči o dalším postupu informováni e-mailem nebo telefonicky.