Vypisujeme výběrové řízení na pozici finančního manažera/finanční manažerky projektu OP JAK – Mezisektorová spolupráce. Projekt Metamateriály pro extrémně tepelně namáhané strojní součásti (METEX). Hlavním cílem projektu je rozvoj aplikačního potenciálu zapojených organizací. Projekt rozvíjí a prohlubuje dosavadní spolupráci mezi zapojenými výzkumnými organizacemi a aplikační sférou. Výzkum je zaměřený na vývoj mnohoškálové metodiky návrhu mechanických metamateriálů pro extrémně tepelně namáhané součásti.
Základní informace
Pracoviště: Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i., Dolejškova 1402/5, 182 00 Praha 8
Doba trvání pracovního poměru: 1 rok, s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)
Nástup: dle dohody, preferovaný co nejdříve
Pracovní úvazek: minimálně 0,6
Naše referenční číslo: 0076/24
Náplň práce:
- sledování a kontrola čerpání rozpočtu a plnění finančního plánu projektu;
- dohled nad realizací výdajů v souladu s metodickou dokumentací OP JAK, tj. dodržování podmínek způsobilosti výdajů projektu;
- shromažďování a administrace podkladů k doložení způsobilosti výdajů;
- příprava a administrace žádosti o platbu;
- spolupráce na administraci změnových řízení projektu s dopadem do finančního plánu a do rozpočtu či jeho čerpání;
- příprava finanční část zprávy o realizaci projektu;
- komunikace s poskytovatelem dotace (MŠMT) ve věcech týkajících se finančního plánu a rozpočtu projektu;
- příprava podkladů k finanční kontrole či auditu projektu a součinnost během kontroly;
- úzká spolupráce s hlavním manažerem projektu, s projektovými manažery jednotlivých členů konsorcia a s jejich ekonomickými a administrativními úseky, poskytnutí potřebné součinnosti při přípravě grantových a patentových přihlášek vyplývajících z řešení projektu;
- mentoring administrativního pracovníka ústavu.
Požadované vzdělání:
- vysokoškolské (min. Bc.) ekonomického směru, případně SŠ vzdělání s maturitou a doložitelnou praxí v oboru finanční správy projektů odpovídajícího rozsahu
Požadované znalosti a schopnosti:
- zkušenosti s finančním řízením a administrací v rámci OP VVV a OP JAK;
- znalost práce s účetnictvím a rozpočtem projektů; – pokročilá znalost práce na PC;
- znalost informačních systémů poskytovatelů dotací (např. ISKP21+) je výhodou
- znalost akademického prostředí, zkušenost s administrativou v oblasti vědy a výzkumu, orientace v oblasti financování vědy je výhodou;
- komunikativnost, schopnost týmové práce;
- základní znalost anglického jazyk.
Typ pracovního poměru: na dobu určitou 12 měsíců s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)
Výše úvazku: minimálně 0,6
Předpokládané datum nástupu: 11. 11. 2024
Nabízíme:
- stabilní zázemí, rovné příležitosti;
- kreativní pracovní prostředí a podporu zkušeného týmu;
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna;
- stravenky;
- dotované jazykové kurzy – angličtina, němčina, francouzština (schvaluje zaměstnavatel);
- vlastní rekreační zařízení.
Přihlášky se strukturovaným odborným životopisem a kopií dokladů o ukončeném vzdělání zasílejte na emailovou adresu kajprova@nullit.cas.cz, (Mgr. Marie Kajprová, tel.: 266 053 154). Po ukončení výběrového řízení budou uchazeči o dalším postupu informováni e-mailem nebo telefonicky.
Datum uzávěrky přihlášek: 3. 11. 2024